Четвер, 26.04.2018, 18:09
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "ЛНВК ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст. - правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пріоритетні напрямки навчання й виховання учнів у закладі нового типу

Відповідно до плану роботи КЗ «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів-правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою Луцької міської ради Волинської області» 24 січня 2018 року в актовій залі школи відбулося засідання педагогічної ради, на порядок денний якого були винесені такі питання:

1. Роль класного керівника в розвитку творчого потенціалу учнів.

2. Стан викладання інформатики та використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагогів.

Педагогічну раду було розпочато виступом директора навчального закладу Дудича Анатолія Миколайовича. Перше питання порядку денного розкрила у своїй доповіді заступник директора з виховної роботи Шурма Людмила Вікторівна. В обговоренні взяли участь класовод 2 класу Каращук Тетяна Юріївна, класний керівник 7-А класу Ковтун Алла Миколаївна, класний керівник 9-В класу Ольховий Сергій Андрійович, які поділилися з колегами досвідом роботи, наголосивши на пріоритетній ролі класного керівника в розвитку творчого потенціалу учнів.

Про стан викладання інформатики та використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагогів доповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Кухарчук Лариса Василівна. Обидві доповіді супроводжувалися презентаціями.

Після обговорення питань, які були винесені на засідання педагогічної ради школи, заступник директора Кухарчук Лариса Василівна присутнім проект рішення педагогічної ради з пропозиціями та доповненнями.

Кухарчук Лариса Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні посилання