П`ятниця, 22.06.2018, 08:11
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "ЛНВК ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст. - правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міська виставка дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Луцька»

Із 12 по 16 лютого 2018 року на базі КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Луцької міської ради Волинської області» було організовано й проведено ХХІІІ міську виставку дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Луцька».

Педагоги КЗ «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів-правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою Луцької міської ради Волинської області» стали активними учасниками даного заходу, представивши 13 робіт (9 робіт окремих авторів і 4 колективні роботи) у таких номінаціях:

- «Управлінська діяльність» – методична розробка «Світ дитинства»; автор – заступник директора з навчально-виховної роботи Кобилинська Наталія Леонідівна. У роботі висвітлено реалізацію підготовки та проведення оздоровлення дітей у таборі з денним перебуванням «Дитинство» КЗ «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів-правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою Луцької міської ради Волинської області» та представлено розробки виховних заходів з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб дітей від семи до п’ятнадцяти років. Розробка рекомендована педагогам, які працюють у таборах із денним перебуванням дітей;

- «Методична робота» – методичні рекомендації «Школа повного дня як необхідна умова для створення простору вільної творчості педагогів та учнів»; укладач – заступник директора з навчально-виховної роботи Кухарчук Лариса Василівна. Над рекомендаціями працювали: директор школи Дудич Анатолій Миколайович, заступники директора Кухарчук Лариса Василівна, Юрченко Інна Олексіївна, Шурма Людмила Вікторівна, Кобилинська Наталія Леонідівна, логопед школи Генсецька Ганна Іванівна, соціальний педагог Матвієць Олена Михайлівна, практичний психолог Мотовільська Мирослава Володимирівна, вчитель інформатики Шрай Галина Богданівна. У роботі представлено інформацію про школу повного дня як відкриту соціально-педагогічну систему, запропоновано зразок планування роботи навчального закладу; подано режимні моменти школи І-ІІІ ступенів, розкрито специфіку виховної роботи навчального закладу, обґрунтовано пробільність навчання старшої школи, а також подано фрагменти занять логопеда, соціального педагога і психолога з учнями закладу загальної середньої освіти;

- «Початкова освіта» – методична розробка «Творення дива на уроках образотворчого мистецтва в школі І ступеня». Автори: вчителі початкових класів Каращук Тетяна Юріївна, Мартинюк Лариса Петрівна, Фелісієнко Валентина Іванівна, Гриб Тетяна Андріївна та заступник директора з навчально-виховної роботи Кобилинська Наталія Леонідівна, куратор школи І ступеня. У роботі висвітлено реалізацію підготовки та проведення уроків образотворчого мистецтва в школі І ступеня та представлено конспекти уроків образотворчого мистецтва з урахуванням методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи. Розробка рекомендована педагогам школи І ступеня та вихователям груп продовженого дня;

- «Природнича освіта» – методичні рекомендації «Екологічні проекти – важлива складова інноваційно-освітнього простору»; автор – Полюхович Валерій Михайлович, заступник директора з навчально-виховної роботи. У роботі подано теоретичне обґрунтування проектної діяльності. Висвітлено методику використання проектних технологій у системі розвитку пізнавальних навичок здобувачів знань, сутність та особливості організації проектної діяльності в позаурочний час. Значну увагу приділено методологічним основам створення проекту на екологічну тематику. Практична частина – це опис екологічних проектів, створених учнями закладу освіти впродовж 6-ти років. Дані методичні рекомендації знадобляться вчителям екології, географії, біології при викладанні предметів природничого циклу та створенні власних проектів;

- «Іноземні мови» – два збірники ігор («П’ять хвилин розваг»; автор – Куриця Ірина Миколаївна, вчитель англійської мови та «Формування громадянської відповідальності на уроках англійської мови»; автор – учитель англійської мови Кушнерук Світлана Миколаївна). Запропонований перелік ігор для уроків англійської мови в середніх класах доступний для практичного використання на різних етапах навчального заняття. Такий вид діяльності впливає на інтелектуальну, вольову, комунікативну складові особистості. У роботах педагогів наведено приклади різноманітних завдань англійською мовою, спрямованих на формування громадянської відповідальності учнів; обґрунтовано важливість їхнього використання в процесі вивчення іноземної мови (під час позаурочних видів діяльності, в мовних таборах та на уроках). Запропоновані завдання сприяють розвитку креативного мислення школярів та формуванню позитивної мотивації до вивчення іноземної мови;

- «Фізична освіта» (фізична культура) – методична розробка «Роль позакласної роботи з фізичної культури в розвитку творчості учнів та вчителів»; автор – учитель фізичної культури Вознюк Тетяна Миколаївна. У роботі представлено зразки окремих занять, які презентують позакласну спортивно-масову роботу, та тематичних заходів спортивного характеру. Методична розробка рекомендована вчителям фізичної культури для роботи з учнями в позаурочний час;

- «Філологія» (українська мова та література) – методичні рекомендації «Ігри на уроках української літератури»; автор – учитель української мови та літератури Сімонова Ніна Олександрівна. Робота містить теоретичний матеріал щодо проведення гри на уроці української літератури, а також конспекти й фрагменти навчальних занять у 5-11 класах із застосуванням різних ігрових форм роботи з учнями. Методичні рекомендації рекомендовані для вчителів української літератури, студентів філологічних факультетів;

- «Фізико-математична освіта» (математика, фізика). Електронний педагогічний програмний засіб «Прямокутний трикутник і його властивості» підготувала вчитель математики Шестерина Алла Олександрівна. Він містить теоретичний матеріал, історичні відомості, усні вправи, тести самоперевірки і розробку уроку на тему: «Теорема Піфагора». Представлений матеріал допоможе вчителям у проведенні уроків і поглибленні математичної освіти учнів.

«Довідник семикласника з фізики за оновленою програмою» підготувала вчитель фізики Шрай Галина Богданівна. У роботі зібрано основні поняття, формули, таблиці та схеми, які допоможуть учням опанувати предмет, швидко знайти потрібну інформацію. Довідник складено відповідно до чинної програми, його можуть використовувати школярі та вчителі на уроках і в позаурочний час;

- «Виховна, правовиховна робота». Методичну розробку «Шкільне дозвілля» підготували вихователі 9-11-х класів Гаврилюк Оксана Михайлівна, Перцюк Галина Михайлівна, Бенещук Людмила Ростиславівна, Кобець Наталія Григорівна, Романюк Лариса Всеволодівна, Герлинська Тетяна Леонідівна, Гончарук Наталія Леонідівна. Робота містить матеріали, які можуть бути використані вчителями гуманітарних дисциплін, вихователями груп продовженого дня та вихователями шкіл-інтернатів. Виховні заходи складені з урахуванням вікових особливостей підлітків. Мета методичної розробки – допомогти класним керівникам та педагогам старшої школи сформувати високоінтелектуальну і духовно багату особистість, що володіє почуттям національної гідності, високими моральними якостями.

Збірку матеріалів «Робота з батьками» підготувала вихователь Герлинська Тетяна Леонідівна. У ній представлено матеріали, пов’язані з різноманітними аспектами сімейного виховання; їх можна використати в роботі з батьками старшокласників. Розробки занять, апробовані в закладі освіти, допоможуть дослідити психологічний клімат сім’ї учня, залучити батьків до шкільного життя, надати родині педагогічну допомогу. Матеріал збірки рекомендований для практичного використання класними керівниками закладів загальної середньої освіти, коледжів.

Методичні рекомендації «Планування роботи вихователя в школі І ступеня» підготували вихователі Клімашевська Олена Олександрівна і Матьора Ольга Феодосіївна. У них представлено річний план роботи вихователя школи І ступеня та подано зразки виховних заходів, які можна проводити з учнями 1 класу. Методичні рекомендації будуть корисними для вихователів груп продовженого дня та вихователів шкіл-інтернатів.

Учасниками виставки педтехнологій «Творчі сходинки педагогів Луцька» стали 20 педагогів вищої кваліфікаційної категорії, 3 педагоги першої кваліфікаційної категорії, 4 педагоги другої кваліфікаційної категорії і 2 педагоги кваліфікаційної категорії «спеціаліст» КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Луцької міської ради Волинської області». Серед педагогів вищої кваліфікаційної категорії – 5 учителів-методистів, 6 педагогів зі званням «старший учитель» і 3 педагоги зі званням «старший вихователь». Відповідно до рішення журі предметних комісій міської виставки «Творчі сходинки педагогів Луцька» визнано кращими дві роботи, які будуть презентовані на обласній виставці «Творчі сходинки педагогів Волині» згідно із обраними ВІППО номінаціями. Це робота заступника директора з навчально-виховної роботи Кобилинської Наталії Леонідівни «Світ дитинства» і робота вчителя фізики Шрай Галини Богданівни «Довідник семикласника з фізики за оновленою програмою».

Своїми доробками педагоги школи – учасники виставки підтвердили власну фахову майстерність, інноваційну діяльність, розуміння сучасних підходів до організації навчально-виховного процесу, наукову зорієнтованість напрацювань та неординарність викладу презентованих матеріалів.

Лариса Кухарчук, заступник директора, куратор методичної роботи в школі

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні посилання