П`ятниця, 19.04.2024, 21:38
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Луцький ліцей Луцької міської ради Волинської області"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Упровадження новітніх методів організації навчального процесу за дистанційною формою

 

Управлінням освіти Луцької міської ради спільно із адміністрацією двох навчальних закладів (КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Луцької міської ради Волинської області» та КЗ «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою Луцької міської ради Волинської області») 23 квітня 2015 року було проведено семінар-практикум вчителів інформатики на тему: «Упровадження новітніх методів організації навчального процесу за дистанційною формою». Базовою школою для реалізації даного проекту став правознавчий ліцей.

Знайомство слухачів семінару з аспектами сучасного навчально-виховного процесу розпочалося із презентації навчального закладу його директором Дудичем Анатолієм Миколайовичем, ключовими питаннями виступу якого стали основні завдання освітньої діяльності ліцею; значення навчально-матеріальної бази для успішної реалізації завдань школи; результативність роботи педколективу як фактор вибору випускниками навчальних закладів системи МВС.

 

Фролова Тетяна Геннадіївна, методист ММК управління освіти Луцької міської ради, акцентувала увагу учасників професійного зібрання на мотивації обраної теми семінару. Заступник директора з НВР КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Луцької міської ради Волинської області» Власюк Віктор Володимирович через презентацію успішно реалізував оголошену тему свого виступу «Упровадження елементів дистанційного навчання в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу».

 

Програма заходу, організацію та проведення якого в правознавчому ліцеї було доручено заступнику директора з навчально-виховної роботи Юрченко Інні Олексіївні, передбачала ознайомлення педагогів міста із палітрою педагогічного досвіду викладачів інформатики нашої школи. Знаний у місті професійними надбаннями учитель інформатики Хмарук Юрій Олегович реалізував тему уроку «Використання прикладного програмного забезпечення при вивченні правознавства» (10-В клас) через створення опорного конспекту під час опрацювання теоретичного матеріалу з презентації (теоретична частина уроку) та практичне завдання (пошук відповідей на отримані індивідуальні завдання в матеріалах, представлених на сайті кабінету правознавства). Експертом теоретичної частини навчального заняття (розділ «Конституційне право») став учитель правознавства Михальчук Валерій Олександрович.

Учитель інформатики Шрай Галина Богданівна та її вихованці, учні 6-А класу школи-інтернату, представили присутнім на семінарі педагогам проект творчої співпраці - урок на тему: «Служби Інтернету». Маючи на меті ознайомлення з основними службами й послугами мережі Інтернет, а також розвиток практичних навичок роботи з комп’ютером та мережею, вони реалізували дані завдання через креативні форми групової та індивідуальної навчальної роботи, а саме: «мозковий штурм», випереджуюче завдання «Служби Інтернету», карту світу з мережею Інтернет як мотиваційний аспект (етап актуалізації); використання навчальної презентації та інструктивних карток для створення опорного конспекту; «асоціативний кущ» (етап закріплення); «шкала успіху» як самооцінювання на етапі рефлексії. Експертом методичного забезпечення навчального заняття стала заступник директора з навчально-виховної роботи Юрченко Інна Олексіївна.

Освітяни – учасники семінару-практикуму - взяли участь у майстер-класі «Коло ідей». Андрієнко Мар’ян Андрійович, вчитель інформатики КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Луцької міської ради Волинської області» представив власний досвід роботи через майстер-клас «Застосування дистанційного навчання для реалізації окремих елементів уроку». Об’єднавшись у три групи, викладачі інформатики міста отримали можливість створити колективні методичні проекти по застосуванню елементів дистанційного навчання на різних етапах уроку: актуалізація опорних знань (9 клас); формування нових знань (6 клас); застосування, закріплення знань (10 клас).

Під час проведення тренінгу на тему: «Створення психологічного портрета учня на основі інформації з соціальних мереж» практичний психолог школи Кицун Оксана Анатоліївна надала інформацію про відмінності оцінювання соціальних мереж вітчизняними і зарубіжними психологами. Використавши «статуси» з соціальних мереж, учасники семінару, об’єднані в команди, склали «Емоційний портрет учня» та поділилися власними думками щодо оцінки соціальних мереж, виконуючи ролі батьків учнів, педагогів та школярів.

Підведення підсумків семінару було покладено на Фролову Тетяну Геннадіївну, методиста ММК управління освіти Луцької міської ради та Омеляна Петра Павловича, голову МО вчителів інформатики ММК управління освіти Луцької міської ради. Учасники семінару-практикуму отримали чимало корисної інформації та висловили пропозицію щодо подальшої співпраці.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні посилання